11

Grudzień

11 miesięcy ago

Platforma VIBRASHAPE

Platforma VIBRASHAPE
1 vote, 5.00 avg. rating (88% score)

Platforma VIBRASHAPE

Ideą tego urządzenia jest Twój odpoczynek! Gdy Ty odpoczywasz platforma Vibrashape pracuję za Ciebie. Działanie Vibrashape polega na wywołaniu intensywnych drgań, które zmuszają do pracy tkankę tłuszczową. Komórki syntetyzujące i magazynujące tłuszcze proste poddane intensywnym wibracjom nacierają na siebie i ulegają spalaniu. Wibracje powodują także skurcze w zaangażowanych partiach mięśni, zmuszając je do wykorzystania niemal wszystkich włókien i doprowadzając do zwiększenia ich wydolności znacznie efektywniej niż tradycyjne metody treningowe.15 minutowy trening na Vibrze odpowiada półtoragodzinnemu treningowi na siłowni.

Jakie efekty można osiągnąć korzystając z zabiegów na platformie?

Skóra (pobudzenie wytwarzania kolagenu i elastyny, naturalny drenaż –usuwanie toksyn, widoczna redukcja cellulitu)
Poprawia samopoczucie – wzrost poziomu hormonu szczęścia –serotoniny
Układ nerwowy – lepsza równowaga i kondycja ruchowa
Leczenie chorób i schorzeń (osteoporoza, artroza, stwardnienie rozsiane, miastenia, leczenie bólu, zaburzenia równowagi, niedowłady, wszelkiego rodzaju rehabilitacje, choroba Parkinsona)
Dla kobiet po porodzie – wzmacnia mięśnie dna miednicy

Platforma wibracyjna posiada dwie niezależne od siebie płyty wibrujące, co zapobiega drganiom narządów wewnętrznych oraz głowy!

Jak ćwiczyć na platformie wibracyjnej?

Pozycja stojąca przednia

Rozstaw nogi tak, aby stopy znajdowały się na brzegach platformy wibrującej. W tej pozycji najefektywniej spalana jest tkanka tłuszczowa z brzucha, bioder, pośladków i ud. Wzmocnione i ujędrnione zostają wszystkie mięśnie przednie tylne ud, pośladków oraz mięśnie proste brzucha.

Pozycja stojąca boczna

Rozstaw nogi tak, aby stopy znajdowały się na brzegach platformy wibrującej. Odchyl ciało raz w prawo raz w lewo. Stopy ułóż pod kontem około 20 stopni, zgodnie z kierunkiem ruchu tułowia. W tej pozycji najefektywniej spalana jest tkanka tłuszczowa z bocznych partii brzucha, bioder, pośladków i ud. Wzmocnione i ujędrnione zostają wszystkie mięśnie przednie i tylne ud, pośladków oraz mięśnie skośne brzucha.

Pozycja stojąca przykucnięta (jazda konna)

Stojąc w rozkroku ugnij kolana, stopy skieruj lekko do wewnątrz. W tej pozycji najefektywniej spalana jest tkanka tłuszczowa z ud i łydek. Wzmocnione i ujędrnione zostają wszystkie mięśnie ud (proste, obszerne przyśrodkowe, dwugłowe) oraz mięśnie łydek (strzałkowe, piszczelowe i trójgłowe).

Pozycja przykucnięta lekka

Ukucnij w przysiadzie przed urządzeniem i połóż dłonie rozstawione na szerokość ramion przykładając je do platformy wibrującej. W tej pozycji najefektywniej zostaje spalana tkanka tłuszczowa z ramion, przedramienia, szyi oraz górnej części grzbietu. Wzmocnione i ujędrnione zostają mięśnie piersiowe, górne grzbietowe oraz mięśnie przednie i tylne ramion i przedramienia.

Pozycja przykucnięta natarcie

Ukucnij przed urządzeniem w pozycji startowej z bloków. Dłonie połóż rozstawione na szerokość ramion i przenieś ciężar ciała do przodu. W tej pozycji najefektywniej zostaje spalana tkanka tłuszczowa z ramion i przedramienia, szyi oraz całego grzbietu. Wzmocnione i ujędrnione zostają mięśnie grzbietowe oraz przednie i tylne mięśnie ramion i przedramienia.

frazy kluczowe: bieżnia na podczerwień, vacu activ body shape, body shape opis, waku fitness, centrum handlowe krzyki wrocław, ul wawrzyniaka 2 wrocław, rollmasaż radom

Pozostałe artykuły:

Tag:
admin Administrator